1396-10-05 12:55
885
0
48314
فرمانده سپاه بندرگز:

9 دی مظهر بصیرت و میثاق با ولایت مردم ایران اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت : فتنه بعد از انتخابات سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ ابطحی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در گفت و گو با خبرنگار کناره اظهار داشت : حماسه ماندگار 9 دی بدون شک بی نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت ، هوشیاری ، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحنه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد و روز نهم دی ماه 88 را به واسطه حرکت عظیم حیرت انگیز و فوق العاده در تاریخ ماندگار کرد.

سرهنگ ابطحی با اشاره به رخدادهای سال 88 گفت : آنچه در حماسه ماندگار 9 دی رخ داد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه ای کاملا خدایی بود که به هیچ وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبود.

وی افزود : فتنه بعد از انتخابات سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

وی ادامه داد : 9 دی روز پیروزی ملت ایران در برابر قتنه گران داخلی و خارجی و مصداق بارز " ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم " بوده و به همگان نشان داد که با گذشت بیش از 3 دهه از عمر مبارک انقلاب اسلامی مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزشها و لبیک گوی ولی فقیه زمان اند و از اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می کنند.

فرمانده سپاه بندرگز با اشاره به حضور مردم در روز 9 دی سال 88 گفت : مردم نشان دادند که هر وقت اصل نظام و انقلاب در خطر باشد مردم کوتاه نخواهند آمد و به صحنه می آیند و به دشمن سیلی محکمی خواهند زد.

سرهنگ ابطحی تصریح کرد: مردم شریف و ولایت مدار و بسیجیان غیور مخلص شهرستان بندرگز ضمن محکومیت اقدامات دشمنان داخلی و خارجی در جریان فتنه سال 88 آمادگی کامل خود را در جهت پپاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری اعلام می دارند و همیشه جان بر کف نظام و انقلاب و ولایت خواهد بود .

فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در پایان از مردم ولایت مدار شهرستان برای حضور در همایش 9 دی در بندرگز دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.